Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentru utilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. SUNT DE ACORD

Biciclete eliptice

 Biciclete eliptice 

Aparat: Bicicleta eliptica 

Timp: 20 de minute 

Ce face bicicleta eliptica: Ofera un antrenament de inalta intensitate pe intervale (HIIT), ceea ce inseamna ca alternezi perioadele de munca grea cu recuperari ale muncii de intensitate mai usoara. Rasplata? O ardere mai mare de calorii si economii uriase de timp. „Practic faci o ora de cardio in doar 20 de minute”. 

Antrenamentul: Incalzirea timp de 3 minute. Apoi incepeti aceasta serie de intervale, care devin mai lungi si apoi mai scurte. Impingeti in timpul intervalelor, lucrand la 8-9 pe o scara de 10 puncte, 10 fiind capacitatea maxima si 1 stand nemiscat. In timpul recuperarii, reduceti ritmul la 5-7 pe aceeasi scara de 10 puncte. 

  • Interval de 15 secunde, urmat de recuperare de 15 secunde. Repetati o data. 
  • Interval de 30 de secunde, urmat de 30 de secunde de recuperare. Repetati o data. 
  • Interval de 45 de secunde, urmat de recuperare de 45 de secunde. Nu repeta. 
  • Interval de 1 minut, urmat de recuperare de 1 minut. Repetati inca de 3 ori. 
  • Interval de 45 de secunde, urmat de recuperare de 45 de secunde. Nu repeta. 
  • Interval de 30 de secunde, urmat de recuperare de 30 de secunde. Repetati o data. 
  • Interval de 15 secunde, urmat de recuperare de 15 secunde. Repetati o data. 
  • Odihna timp de 3 minute.

Sanatate: Consultati mai intai medicul dumneavoastra inainte de a incepe antrenamentul pe o bicicleta eliptica, mai ales daca aveti probleme medicale.


Filtreaza produsele
Pret

Lei  –  Lei

  • 853Lei
  • 1697Lei