Vanzari prin SEAP / SICAP
Maryon este denumirea comerciala a EiShop Digital Connection S.R.L., persoana juridica cu sediul in Buzau, str. Haiducului, nr. 1, înregistrata la Registrul Comertului sub numarul nr. J10/91/2019, RO 40432610, fiind operatorul datelor tale si care iti furnizeaza prin intermediul maryon.ro produsele de care ai nevoie.
Sprijinul institutiilor publice este foarte important pentru noi. Prin urmare, suntem prezenti in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP/SICAP, unde ne puteti gasi ca EiShop Digital Connection.
Daca esti o institutie publica ce doreste sa achizitioneze produse de pe site-ul nostru, te anuntam ca toate produsele noastre pot fi cumparate si in SEAP/SICAP. Platforma SEAP/SICAP opereaza pe website-ul www.e-licitatie.ro, asigurand transparenta procesului de achizitie publica, conform legislatiei in vigoare.
Pentru unitatile care se supun Legii Achizitiilor Publice, oferim posibilitatea achizitionarii produselor afisate pe site-ul maryon.ro si prin Sistemul informatic Colaborativ pentru Achizitii Publice - SICAP
In urma unei solicitari, orice produs din magazinul online maryon.ro poate fi disponibil pentru achizitia prin SEAP/SICAP. Institutiile publice interesate sunt rugate sa ne contacteze pe adresa de e-mail eishop.romania@gmail.com sau la 0761.514.773 pentru a ne comunica lista de produse ce vor fi achizitionate.
Pretul produselor
Pretul afisat in pagina produselor, include TVA, si este valabil pentru plata cu card sau transfer bancar la plasarea comenzii.
In cazul achizitiilor publice, pentru plata la termen (30 zile de la receptie), pretul produselor se va majora cu un procent de 10%, aplicabil in cosul de cumparaturi la finalizarea comenzii.
Care sunt pasii pentru achizitia prin SEAP?
Primul pas reprezinta plasarea comenzii pe www.maryon.ro. Aceasta presupune: alegerea produselor, adaugarea acestora in cosul de cumparaturi si finalizarea comenzii. Odata cu finalizarea comenzii, la metode de plata, selectati Achizitii publice SEAP/SICAP.
La scurt timp dupa plasarea comenzii, veti primi o confirmare a comenzii dumneavoastra prin SMS si/sau prin e-mail.
Finalizarea comenzii
Ulterior, produsele comandate de dvs. vor fi incarcate in platforma SEAP/SICAP. Veti fi informat (telefonic) despre publicarea acestora, iar procesul de achizitie publica poate incepe.
In final, se va emite factura fiscala aferenta comenzii dvs. si se va proceda la livrarea produselor achizitionate, in termenul mentionat in pagina produsului/produselor.
--------------------------------------------------