Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentru utilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. SUNT DE ACORD

Vanzari prin SEAP / SICAP

Maryon este denumirea comerciala a SC Maryon Pro Velo S.R.L., persoana juridica cu sediul in Buzau, str. Haiducului, nr. 1, înregistrata la Registrul Comertului sub numarul nr. J10/139/2013, RO 31236770, fiind operatorul datelor tale si care iti furnizeaza prin intermediul maryon.ro produsele de care ai nevoie.

Sprijinul institutiilor publice este foarte important pentru Maryon. Prin urmare, suntem prezenti din 2018 in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP/SICAP, unde ne puteti gasi ca Maryon Pro Velo.

Daca esti o institutie publica ce doreste sa achizitioneze produse de pe site-ul nostru, te anuntam ca toate produsele noastre pot fi cumparate si in SEAP/SICAP. Platforma SEAP/SICAP opereaza pe website-ul www.e-licitatie.ro, asigurand transparenta procesului de achizitie publica, conform legislatiei in vigoare.

Pentru unitatile care se supun Legii Achizitiilor Publice, oferim posibilitatea achizitionarii si prin Sistemul informatic colaborativ pentru mediu performant de desfasurare al achizitiilor publice SEAP/SICAP a produselor afisate pe site-ul maryon.ro

In urma unei solicitari, orice produs din magazinul online maryon.ro poate fi disponibil pentru achizitia prin SEAP/SICAP. Institutiile publice interesate sunt rugate sa ne contacteze pe adresa de e-mail maryonprovelo@gmail.com sau la 0761 514 773 pentru a ne comunica lista de produse ce vor fi achizitionate.


Care sunt pasii pentru achizitia prin SEAP?

Primul pas reprezinta plasarea comenzii pe www.maryon.ro. Aceasta presupune: alegerea produselor, adaugarea acestora in cosul de cumparaturi si finalizarea comenzii. Odata cu finalizarea comenzii, la metode de plata, selectati Achizitii publice SEAP/SICAP.

La scurt timp dupa plasarea comenzii, veti primi o confirmare a comenzii dumneavoastra prin SMS sau prin e-mail.

Dupa finalizarea comenzii, veti fi contactat de un consultant Maryon, pentru a stabili termenul de plata si implicit pretul final al produselor.

Grila de preturi in functie de termenul de plata agreat:


  • — Plata 1-3 zile = Pretul afisat in pagina produsului
  • — Plata la termen: 15 zile = Pretul afisat + 10%
  • — Plata la termen: 30 zile = Pretul afisat + 15%
  • — Pretul afisat in pagina produsului, include TVA

  • Finalizarea comenzii

    Ulterior, produsele comandate de dumneavoastra vor fi incarcate in platforma SEAP/SICAP. Veti fi informat despre publicarea acestora, iar procesul de achizitie publica poate incepe.

    In final se va emite factura fiscala aferenta comenzii si se va livra coletul cu produsele achizitionate, in termenul mentionat in pagina produsului.

    Pentru orice problema intampinata, nu ezitati sa ne contactati.

    Comentarii

    Buna ziua, da, avem implementat sistemul e-factura si raportam facturile in portal.

    Buna ziua, trimiteti facturile in portalul e-factura?

    Scrie un comentariu