De la crearea sa, marca ECG a deținut o poziție puternică în categoria aparatelor mici de bucătărie, în special a cuptoarelor cu microunde. Pe segmentul tehnologiei audio pentru casă și personală urmărim cerințele clienților noii generații, străduindu-ne să găsim și să aplicăm soluții ale tendințelor tehnologice actuale. Fiind una dintre primele companii, am introdus pe piață difuzoare wireless. Fiind prima și singura companie la acea vreme, oferim un sistem muzical multimedia portabil cu o baterie integrată care putea servi drept Power Bank pentru alimentarea și încărcarea altor dispozitive, cum ar fi telefoane și tablete.
Selecția și dezvoltarea produselor se realizează în Republica Cehă, în țara în care se află brandul. Popularitatea produselor ECG a crescut și mai ales în țările europene brandul a observat o creștere a interesului atât din partea comercianților, cât și a clienților. Brandul a construit o strategie pentru acoperirea pieței în Europa Centrală și a construit-o în alte locații, în special recent în părțile de sud-est ale Europei. O bază stabilă de clienți este în Republica Cehă și Slovacia, cuptoarele cu microunde sunt extrem de populare, de exemplu, în Germania, iar Ungaria se numără, de asemenea, printre piețele în care acest brand este popular. În ultimii ani s-a înregistrat o creștere mare a interesului și a vânzărilor ulterioare de produse ECG.