Noi, Maryon.ro, trimitem e-mailuri legate de contul dvs. (cum ar fi notificari de starea comenzii, emailuri de resetare parola, etc), la adresa de e-mail furnizata. Din acest motiv, avem nevoie sa stocam adresa de e-mail atat timp ce veti ramane clientul nostru.
Informatiile din sectiunea facturare/livrare se vor mai trimite la firma de curierat GLS Curier (pentru generarea AWB-ului) si, dupa caz, catre procesatorul de plati electronice Netopia Mobilpay, pentru facilizarea platilor cu Cardul de debit sau credit. Apreciem confidentialitatea datelor dumneavoastra, astfel incat accesul la date este necesar doar pentru a procesa comenzile primite.
Daca decideti sa nu mai utilizati magazinul nostru si doriti sa stergem datele dvs. personale din baza noastra de date (sau daca doriti sa obtineti toate datele dvs. personale pe care le avem), va rugam sa trimiteti un e-mail la contact@maryon.ro.
In cazul in care credeti ca datele dvs. cu caracter personal a fost utilizate in mod abuziv, aveti dreptul de a depune o sesizare la autoritatea de supraveghere. Suntem obligati de Regulamentul General UE pentru protectia datelor, ca sa va instiintam despre acest drept; Nu intentionam in nici un fel sa abuzam de datele dvs. personale.
Arhivarea documentelor in dulapuri poate fi o metoda eficienta de a organiza si pastra documentele importante in siguranta. Acestea pot fi realizate din materiale durabile si pot include caracteristici precum inchideri cu cheie sau sisteme de etichetare pentru a facilita gasirea documentelor. Este important sa se urmeze reguli si proceduri pentru arhivare, cum ar fi etichetarea corecta si clasificarea documentelor in mod adecvat, pentru a va asigura ca documentele pot fi gasite usor atunci cand sunt necesare.
Arhivarea documentelor in dulapuri poate fi utilizata pentru a respecta regulile legale si de conformitate privind pastrarea documentelor. Unele industrii au cerinte specifice pentru pastrarea documentelor, cum ar fi pastrarea facturilor si a chitantelor pentru o perioada de timp specifica. Arhivarea documentelor in dulapuri poate ajuta la indeplinirea acestor cerinte, oferind o locatie sigura si accesibila pentru pastrarea documentelor.
In plus, poate ajuta la economisirea spatiului si la prevenirea pierderii sau deteriorarii documentelor. Dulapurile pot fi personalizate in functie de nevoile si dimensiunile spatiului disponibil.
Este important sa se aleaga un sistem de arhivare care se potriveste nevoilor si sa se urmeze proceduri adecvate pentru a va asigura ca documentele sunt pastrate in siguranta si pot fi gasite usor atunci cand sunt necesare. Este recomandat sa se faca inventariere periodica a documentelor si sa se elimine documentele care nu mai sunt necesare sau valabile.
Fisetele pentru dosare sunt o alegere populara pentru cei care au nevoie sa organizeze materialele de birou intr-un mod accesibil si ordonat, dar care nu au suficient spatiu pentru a depozita acestea intr-un dulap mare. Fisetele pentru dosare sunt de asemenea utile pentru cei care au nevoie sa transporte dosarele de la un loc la altul, deoarece sunt usor de transportat si se pot depozita intr-un sertar sau intr-un birou mic.
Aceste sunt doar cateva exemple de dulapuri arhiva si fisete pentru dosare disponibile pe piata. Exista multe alte modele disponibile, cu diferite dimensiuni, forme, culori si stiluri, astfel incat fiecare persoana sa poata alege modelul care se potriveste cel mai bine nevoilor si preferintelor sale.
Lei – Lei
Nici un produs gasit care sa corespunda cu criterile cautarii